Conceptul de creatie digitala este unul dintre partile cheie ale unui site web si e cel mai vizibil in experienta navigarii online a utilizatorilor. Acesta va determina in mod direct felul in care va fi perceputa afacerea ta de catre vizitatori, deci este important sa acorzi o importanta sporita acestui subiect. El poate cuprinde toate elementele personalizate de care are nevoie un site ca sa promoveze o anumita idee, un concept, produse, servicii, persoane, etc si care pot consta in: logo, descrieri de servicii/produse, texte personalizate pentru angajati sau pagini de prezentare, poze de produs, bannere, alte elemente grafice, s.a.m.d. create in aceeasi tema cu noua identitate vizuala a firmei.

Cand vorbim de „parti cheie”, trebuie sa stii ca nu exista (... sau nu ar trebui sa existe) loc de compromisuri in acest sens. Chiar daca tu esti motorul afacerii si o cunosti mai bine decat oricine altcineva, sunt momente cand poti deveni subiectiv, sau prea concentrat pe micile detalii. Intervine pericolul de a nu reusi sa exprimi tot ce ai nevoie pentru a-ti creste vanzarile, sau afacerea.

Tratamentul benefic de care se poate bucura business-ul tau va fi o gura de aer proaspat – o parere de ansamblu venita din afara, de la un specialist in acest domeniu. Iti va putea descoperi atat punctele tari ale afacerii si scoate in evidenta, dar te va si putea ajuta sa le imbunatatesti pe cele mai putin bune. Se porneste de la o analiza SWOT (puncte tari, puncte slabe, oportunitati, amenintari) a momentului de plecare si se vor crea strategii si campanii personalizate.

In acest sens, va trebui sa iei in considerare aceste aspecte si in momentul promovarii pe retelele de socializare, afise, brosuri, carti de vizita, foi cu antent, s.a.m.d. folosind elementele grafice prezente in identitatea vizuala nou creata.

In concluzie ar trebui sa mentionam ca, pe langa o structura organizata de care ar trebui sa se bucure site-ul tau, sunt la fel de importante si elementele de creatie digitala, adica toate componentele vizuale personalizate ale afacerii tale.